FANDOM

Arie Hon bir High Rankerdir ve şuanki sıralamada 5. sırada yer almaktadır. Arie Family'nin lideridir diğer 10 aile liderlerinden daha güçlü olduğundan 10 aile liderleri arasında otoritesi en yüksek kişidir.

Arie Hon Macseth'in yaptığı White Oar(Beyaz kürek)adlı kılıcı kullanır. Kuledeki tek S+ seviye kılıç olarak bilinir. Kılıcın ismine Beyaz kürek denmesinin sebebi kılıcın kenarlarının Kürekbalığı gibi olmasından dolayıdır. Macseth,Beyaz Küreği yaptıktan sonra başka kılıç yapmamıştır.

Kuleyi Kral Zahard ile tırmananlardan biridir. Mükkemmel bir kılıçustasıdır. Urek Mazino ile eşit olarak dövüşebilmiştir ama mücadele sonrası Mazinonun ondan daha güçlü olduğunu söylemüştir. Aire Honun hoşgörülü ve zarif biri olduduğu bilinir.

Kendisi 100.katta kalmaktadır 10 aile arasında en geniş topraklara sahip olan kendisidir. Arie Hon kurallılar için ucunda muazzam ödüller olan özel testiyle ünlüdür ama çoğu kurallı testin zorluk seviyesinden dolayı teste katılmaya cesaret edemez. Bugüne kadar iki kişi bu testleri geçebilmiştir.

Testi en son geçen kişi Arie Hon'un kızı olan Arie Hagipherione Zahard'dır. Ödül olarak ne verdiği bilinmemektedir.

Testi geçen diğer kişi ise Urek Mazino'dur. Urek Mazinonun görevi 10 dakika boyunca Arie Hon'un saldırılarına dayanmaktı ama Urek sadece saldırı dayanmayı geç eşit olarak dövüşebildi. Bu vesileyle Urek Mazino kuledeki en ünlü ranker oldu. Arie Hon ödül olarak sahip olduğu katlardan birini Urek Mazinoya verdi.Urek ranker olduktan sonra 77.katı kendi bölgesi olarak aldı ve Baek Ryun ile birlikte burayı kontrol ettiler ve birlikte Wing Treenin sığınağını buraya kurdular.

Also on FANDOM

Random Wiki