FANDOM

Zahard kulenin kralıdır aynı zamanda sıralamada 3. sırada olan bir High Rankerdır. Şuan da aktif değildir ve dinlemekte olduğu söylenir onun yerine Kulenin yönetimini dönüşümlü olarak belli aralıklarla 3 Lord yapmaktadır. Teknik açıdan bir kuralsız olmasına rağmen etik açıkdan onun mevkisinden dolayı gardiyanlar hariç kimse bu durumu kabul etmez. Kuleyi fethederken birçok sözleşme yapmış böylece Zahard İmparatorluğunu kurmuş ve fethettiği bütün katların hükümdarı olmuştur.Gardiyanlar ile yaptığı anlaşmadan dolayı Kulenin sakinlerinden hiç kimse Zahard'a zarar veremez.Ancak bir kuralsız Zahard'ı öldürebilir.

Zahard,Kulenin Kralı,Kuledeki en ünlü seviyeci hayır en ünlü ve en yüce hayat formudur. Eski zamanlarda uygurlaşmamış Kuleye giren ve krallığını inşa eden büyük bir kral ve gerçek bir savaşçıdır. Kulenin sakinlerinin gözünden onun bir tanrıdan aşağı kalır yanı yoktur.

Zahard, Kuleye 10 Ulu Aile ili girmiş ve fethetmiş,fethedilen bütün katların gardiyanları tarafından o katların hakimi olarak görülmüştür. (Bu katların bazıları Zahard'ın kızları tarafından fethedilmiştir.) İsmen kulenin hakimi olmasına rağmen şuanda inaktiftir;önceki zamanlardaki etkisi ve itibarıyla karşılaştırınca 3. sıranın yetersiz bir görünüm olduğu düşünülebilir. Tabiki de Phantaminum ve Enryu ortaya çıkmadan önce Zahard şüphesiz 1 numaralı seviyeceydi.

Zahard'ın dövüşünü gören pek az kişi olmasına rağmen Urek Mazino ile eşit şartlarda dövüşebilen Ak KIlıç Arie Hon'un "Geçmişte Zahard ile 10 kere dövüştüm ve 10 kere kaybettim böylece onun hizmetkarı oldum"diye anlatmasından üstün bir savaş gücüne sahip olduğu çıkarılabilir;onun gücünü alan kızlarının Kulenin bütün hayat formları arasından en güçlü tür olarak sınıflandırılmasıda bu çıkarıma kanıt sağlar.

Halkla ilgili işlerini kızlarına bıraktıktan sonra şu anda dinleniyor olmasına rağmen Zahard'ın aktif olduğu gün Kule'nin sınırlarının bir kat daha arttığı güb olacağını tahmin eden birçok işgüzar bulunmaktadır.

Tabi ki de sınırın Zahard'ın daha doğmamış tek oğlu tarafından açılacağına inanan ve sayıları gittikçe artan fazla miktarda insan bulunmaktadır.

Gardiyanlar ile yaptığı anlaşmadan dolayı Kulenin sakinlerinden hiç kimse Zahard'a zarar veremez.Ancak bir kuralsız Zahard'ı öldürebilir bunu yapmaya en yakın örgüt ise Fug'dur.

Also on FANDOM

Random Wiki